Fysiotherapie bij Fysiotherapie van Benten in Kralingen

Als u op zoek bent naar fysiotherapie in Kralingen bent u bij Fysiotherapie van Benten van harte welkom. Vanuit onze fysiotherapiepraktijk voorzien we u graag van een persoonlijk en op maat gemaakt behandelplan. Of dat nu gaat om preventie, revalidatie of herstel. Ook bij hernia klachten staan onze ervaren fysiotherapeuten graag voor u klaar. Voor fysiotherapie in Kralingen bent u bij Fysiotherapie van Benten dan ook van harte welkom.

Pijnvrij en moeiteloos kunnen bewegen is niet altijd vanzelfsprekend. Deze hinder kan u ernstig beperken in uw dagelijkse ritme, maar natuurlijk ook in het uitvoeren van uw werkzaamheden. Deze belemmeringen en blokkades kunnen veroorzaakt worden door spiergroepen en gewrichten die niet of niet op de juiste manier functioneren. Dit kan een gevolg zijn van een trauma, het maken van een verkeerde of ongecontroleerde beweging of een revalidatie na een medische ingreep. Ook een verkeerde lichaamshouding kan pijnlijke spieren en gewrichten met zich meebrengen.

Een op maat gemaakte behandeling is dan nodig om de spieren weer op de juiste manier te laten werken. Fysiotherapie van Fysiotherapie van Benten in Kralingen staat tevens graag voor u klaar als u hinder ondervindt van pijnlijke rugspieren. Rug of nekpijn kan ook pijnklachten in de schouder en arm met zich meebrengen. Binnen onze fysiotherapie praktijk zorgen we ervoor dat u weer snel pijnvrij en zonder belemmeringen kunt bewegen en functioneren.

Fysiotherapie Rotterdam west

Fysiotherapie in Kralingen

Naast diverse vormen van fysiotherapie, bent u bij Fysiotherapie van Benten ook van harte welkom als u op zoek bent naar manuele therapie in Kralingen Hierbij kunt u denken aan functieherstel na een hernia, maar ook als u klachten ondervindt door toedoen van andere specifieke gewrichtspijnen die voortkomen uit de wervelkolom, de heupen of de nek. De fysiotherapie van Fysiotherapie van Benten in Kralingen start altijd met een maatwerk behandelplan. Daarbij kijken we niet alleen naar de pijnklacht, maar onderzoeken we ook de onderliggende oorzaak.

Een kans op herhaling in de toekomst kan op deze manier tot een minimum beperkt worden. Nekklachten, lage of hoge rugpijn en schouderklachten komen veel voor. Om ernstiger letsel of ongemak te voorkomen, is het van groot belang dat de spiergroepen op de juiste manier behandeld worden. De functie van de specifieke spiergroep en de mobiliteit wordt daardoor verbeterd. Binnen onze fysiotherapiepraktijk in Kralingen hebben we persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staan.

Dat verzekerd u altijd van de behandeling die u nodig heeft. Ook voor geriatrische fysiotherapie staat Fysiotherapie van Benten in Kralingen graag voor u klaar. Fysiotherapie aan huis kan nodig zijn als u door toedoen van ouderdom of medische klachten pijn, zwakte of onvermogen ervaart bij het bewegen. Hierbij kunt u denken aan een langdurige ziekte, of hersenletsel, of zoals een beroerte. Voor verschillende vormen van fysiotherapie in Kralingen staan we dan ook graag voor u klaar.